25 Mayıs 2010

Duam...

BANA ÖYLE BİR GÖNÜL VER Kİ: Bir kuruluşun tepe noktasında yetkili olsam bile, bunu asla başka şekilde kullanmamalıyım.Günlük yaşamda 'ben' yerine, daha çok 'sen' sözcüğünü kullanabileyim...
BANA ÖYLE BİR SEVGİ VER Kİ:Sonsuz bir hazine gibi bitmesin, çoğalsın daha da sevdikçe, doldursun sarsın çevremi. Hatta düşmanlarımı da sevebileyim...
BANA ÖYLE BİR GÜÇ VER Kİ: Herkesten daha çok çalışabileyim, tutsak düşmeyeyim doğanın koşullarına, eşim ve çocuklarımı da mutlu et ki, mutluluğu başkalarına da götürebileyim...

BANA ÖYLE BİR SAĞLIK VER Kİ:Düşünebileyim, konuşabileyim.
BANA ÖYLE BİR ERDEM VER Kİ:İbadet edebileyim, iyilik etmeyi ve sevinçten buğulanmış gözlerle, teşekkür edenlere;bir şey yapmadım, anımsamıyorum diyebileyim
BANA ÖYLE BİR YETENEK VER Kİ:İyi eş, baba, anne, iyi komşu, iyi arkadaş, iyi vatandaş olabileyim.
BANA ÖYLE BİR UMUT VER Kİ:Bugüne kadar yapmış olduğum hatalar için karamsarlığa düşmeyeyim, herşeyden aklanmış olarak yaşama yeniden başlamak üzere bağışlanabileceğimi bileyim.
BANA ÖYLE BİR ANLAYIŞ VER Kİ:düşünebildiğim, yargılayabildiğim, inandığım, kahrolduğum, varolduğum şuanda bu sözleri söyleyebildiğim için şükredebileyim.
BANA ÖYLE BİR TALİH VER Kİ :Yıllar sonra beni hatırlayanlar 'herkese iyilik eden, tüm insanları seven,o düzeyde de sevilen bir kişiydi ' diye konuşsanlar ve ben de huzur içindeolabileyim
BANA ÖYLE BİR İRADE VER Kİ: Birgün yenilip, içimdeki şeytanın kurallarına doğru yönelirsem;bu bir düşünce ise düşüncemi, bu bir adım ise ayağımı, bu bir uzanma ise elimi durdurabileyim.
BANA ÖYLE BİR SABIR VER Kİ:Sükûneti bulayım, durabileyim, düşünebileyim.

RESİM, Ressam Mihriban Yurtman Şerefoğlu'na aittir.
DİPNOT
Bu yazı, video, görüntü, 25 Mayıs 2010 günü yayınlanmıştır. Bulunduğu kategori : . Yazdığım yazıları, videoları, diğer sayfaları takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 Yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

YORUM KURALLARI :

1- Lütfen yapacağınız yorumlarda kişi ve kurumlara hakaret etmeden, kişilik haklarına zarar vermeden düşüncelerinizi yazınız.
2- Yaptığınız yorumun, yazıyla ilgili olmasına özen gösteriniz.
3- Yazım ve dilbilgisindeki hassasiyetinizi yorumlarınızda da gösteriniz.
4- Her zaman nazik bir üslup kullanmaya özen gösteriniz.
5- Yukarıdaki kurallardan herhangi birine uymamanız durumunda, site sahibi yorumunuzu yayınlama ya da yayınlamama hakkına sahiptir.

Lütfen bu yazı hakkında yorumunuzu yazınız !..